Sunday, April 26, 2009

mingelparty på psyk?

på psyk avd. 4 på säs får man inte gå omkring med dricka i korridoren eftersom det inte är något, citat; jävla mingelparty.

finns det någon annanstans personalen kan komma undan med att säga en sån sak (okej, borträknat äldrevården)? det är så jävla tacksamt att bete sig som en fitta mot neddrogade psykpatienter som inte orkar försvara sig.

nya grejen på säs är att man måste sluta röka om man är inlagd på t ex lpt eller av nån anledning inte får gå ut. detta till de nitiska skötarnas stora glädje kan jag tänka mig. fy fan. de ber ju verkligen om det.

4 comments:

  1. hej! Fin blogg och mkt fina bilder, nu ska jag ta en titt runt hr lite och se vad du är för en =) Mingelparty? Hmm.. Låter konstigt i min öron?

    ReplyDelete
  2. Ring mig Lina!! Uppdatering om Jimmy får då...hehe. Puss

    ReplyDelete
  3. Heja! Mobba alla psykdårar, bara.. psykvården har helt plötsligt stigit i anseende hos mig. Alla snuskiga nikotinister kan också dra något gammalt över sig.

    ReplyDelete
  4. Egentligen hatar alla vårdare patienterna och vill dem inte väl. hum.. Borde de inte då uppmuntra rökning?! aja

    ReplyDelete