Tuesday, July 13, 2010

it's a pretty good day



idag vaknade jag och mådde bra men som ni vet brukar det gå över vid 8-9-tiden. idag har det dock hållt i sig och nu är klockan snart 11. känns fantastiskt. jag antar att det är tack vare ect:n...både behandlingen i sig och placebo-effekten. jag tänker inte lika mkt på att alla hatar mig och råkar jag tänka det så paralyserar det mig inte av självhat längre.

jag har varit ute på promenad idag med temperament-bruden, asia boy och 2 personal. jag brukar inte orka gå med på promenixerna men idag känner jag mig hyfsat pigg. ångesten ligger å ruvar där inne nånstans men jag har kunnat bemästra den so far idag.

nu ska jag messa messias å höra om han vill med ut på en cigg. ville åkt å badat med personal men det gick visst inte...synd.

1 comment:

  1. vad söt och fräsh du såg ut idag =)

    ReplyDelete