Saturday, February 19, 2011

Fall apart and start again

Gårdagskvällen var nog den jobbigaste hittills, jag blommade ut i full panik eftersom jag trodde att jag var död å var i helvetet..fy fan va obehagligt det var. Men jag fick hästdoser stesolid å temesta så jag somnade till slut, å idag gick vi ut så jag kunde se att världen fanns där ute. Jag lever nog.

Förlåt att jag är så jävla dålig på att svara på kommentarer, men ni ska veta att de betyder jättemycket å är väldigt inspirerande. Ibland får jag så fina å insiktsfulla kommentarer att jag storbölar.

Nu kommer snart Johan å Billy...mina vapendragare. Fan vad jag längtat.

Frstn melina, jag kan inte gå in på din blogg:( det står att jag inte är inbjuden...måste väl ändå vara ett misstag, hehe.

2 comments:

  1. kram på dig denna lördag

    ReplyDelete
  2. Hoppas det blir trevligt med lite besök. Håller alla tummar i världen för att du får må bättre snart! Du är värdefull.

    ReplyDelete