Saturday, June 7, 2014

Game over

Idag har jag tagit en tablett. Ni fattar vad jag menar. Sitter å målar, knaprar temesta å försöker låta bli att tänka, vilket temesta helt klart har som biverkning; total degradering av kognitiva känslomässiga funktioner. Men just nu känns det väldigt adekvat.

Håller på med en blå häst i akryl, några gubbar jag såg på näthinnan igår när jag skulle sova och så träd förstås.
Har målat lite annat åxå som jag ska lägga upp i galleriet här till höger. Hm. Behöver strukturera det lite tror jah..känns rörigt nu. 


En konstnär alla borde känna till är mark ryden. Han kan till och med få kött att se vackert ut. 

2 comments:

  1. Skickar styrka och en kram och hoppas att allt gått bra med tabletten!

    ReplyDelete
  2. Ah. Det blev så. Om det känns rätt för dig så är det rätt, oavsett vad andra tänker och tycker om saken, don´t you forget that.

    ReplyDelete